Lieke down under and upper - Reisverslagen van Lieke van Duin - WaarBenJij.nu Lieke down under and upper - Reisverslagen van Lieke van Duin - WaarBenJij.nu

Lieke down under and upper

Familiebezoek in combinatie met het ontdekken van een voor mij nieuw werelddeel: Australië & Nieuw Zeeland.

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2011

Wat ik nog had willen vertellen...

26 Oktober 2011

Angstig avontuur

26 Oktober 2011

Hoofdprijs beeldhouwkunst voor Moeder Natuur

25 Oktober 2011

Op zoek naar Australische dieren

25 Oktober 2011

De bush van Sydney
Lieke

Op donderdag 15 september vertrek ik naar Australië om zoon Roel en zijn vriendin Felicity, die in Sydney wonen, op te zoeken. Van 23 september t/m 10 oktober trekken Roel en ik samen per camper door Nieuw Zeeland, Zuidereiland. Daarna heb ik nog een paar weken om Sydney en omgeving te verkennen. Ik heb er reuze zin in en hoop via deze weblog af en toe verslag te kunnen doen.

Actief sinds 11 Sept. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 31173

Voorgaande reizen:

15 September 2011 - 31 Oktober 2011

Lieke down under and upper

Landen bezocht: